lauantaina, marraskuuta 25, 2006

Keskusteluja

Puoliso: Löysitkö sä sen rahan?
Mau: (surkea, stressaantunut) En! Mä en käsitä, minne se on joutunut.
Puoliso: No, se löytyy aikanaan. (halii)
---
Mau: Etkä sitten ala nyppiä viiskymppisiä muka kirjahyllystä ja hihkua että katso, tässä se on.
Puoliso: (viaton ilme) Miksi mä sellasta tekisin?
Mau: Jotta mä lakkaisin murehtimasta.
Puoliso: (pokka pettää) Ei kun mä jätän ne johonkin niin, että sä löydät ne itse.
---
Mau: No mua harmittaa kun ajattelin ostaa [jotakin], ja nyt kun mä hukkasin satasen, en voikaan. Pitää säästää se raha takaisin ensin. Tavallaan.
Puoliso: No mä annan sulle satasen, mene ostamaan [se jokin].
Mau: En! Kun nyt pitää olla säästäväinen.
Puoliso: No sovitaan et sä hukkasit jonkun MUUN satasen, ja tässä on se satanen mikä sun piti käyttää [siihen johonkin tarkoitukseen].
Mau: Täh?
Puoliso: Niin! Sä hukkasit vaikka mun satasen, ja tässä on se sun satanen (tyrkyttää).

7 Comments:

Anonymous Anonyymi said...

Otitko, kun pakotettiin?
:-D

3:36 ip.  
Anonymous Anonyymi said...

Ihana Puoliso!

3:48 ip.  
Blogger Mari said...

Kafkakoski: Otin Puolison rajusti edestäpäin, eiku--.
Villasatu: juu, on se lutunen :)

3:55 ip.  
Anonymous Anonyymi said...

Hyvin ajattelee puoliso, water under the bridge ja niin edelleen - ja ennen kaikkea sinulle parempi mieli.

4:41 ip.  
Blogger Mari said...

No niin mutku toisaalta, kyse on periaatteesta! Onhan se lutusta, mutta mä haluan tietää missä se raha ON. :)

7:05 ip.  
Anonymous Anonyymi said...

Mä näin unta, että löysin ne sun viiskymppiset. Ne pilkisti vanhojen (kierrätykseen menossaolevien) sanomalehtien välistä. Siinä unessa sitten mietin, miten ihmeessä saisin ne toimitetuksi sulle...

Autotallin olet tietysti jo tutkinut läpikotaisin?

12:06 ip.  
Blogger Mari said...

Pitäisköhän mun mennä penkomaan keräyspaperilaatikkoa? *huolestuu*
Autotalli on niin pieni että siellä ei ole kuin auto.

12:56 ip.  

Lähetä kommentti

<< Home