keskiviikkona, marraskuuta 22, 2006

Kadonneen rahan arvoitus

Puoliso lähti työmatkalle ja viime hetkessä muisti kysyä, että onko mulla rahaa. Sanosin et on, kuhan käyn pankkiautomaatilla. Pualiso on aina huolissaan siitä että mää kämmään korttini tms, ja kaivoi välittömäsit lompsastaan kaksi kpl 50€ seteleitä ja tunki kouraani. Siis ihan kuin minä en osaisi pitää huolta itsestäni ja rahoistani?

Tässä vaiheessa seisoin autotallissa, ylläni kotihousut joissa ei ole taskuja. SUljin autotallin oven, läksin yläkertaan.

Seuraavan kerran ajattelin rahaa illalla - enkä ole löytänyt tähän mennessä. En käsitä mihin olen ne tunkenut. Olen etsinyt rationaalisista paikoista rationaalisesti sekä mahdottomistakin paikoista. Niitä ei löydy. En uskalla viedä edes roskia ulos, vaikka itse asiassa pengoin jo roskiksetkin.

Olen etsinyt kaikki takintaskut ja laukkuni. Kurkistanut keittiön valkosipulipurkkiin ja katsonut sijauspatjan alta.

Jos joku löytää ylimääräisen satasen, se kuuluu minulle.

8 Comments:

Anonymous Anonyymi said...

Voi ei, rahahuolet siirtyvät vaan eteenpäin ja eteenpäin! Kyllä ne jostain löytyvät. Katsoitko jo rintaliiveistä? ;)

6:23 ip.  
Anonymous Anonyymi said...

Jos joku löytää kadonneen satasen niin miten se sulle kuuluu kun sultahan on hukassa kaksi viisikymppistä? Onnea etsintään!

7:39 ip.  
Blogger Mari said...

TOki katsoin rintaliiveistä. IHan totta.
Eeva: kiitos - korjataan: siis jos joku löytää viisikymppisiä, ne kuuluvat minulle!

8:34 ip.  
Blogger Tuazophia said...

Menit selaamaan jotain kirjaa ja ne ovat siellä välissä. Tai postien välissä. Myös laukun joku tasku voi hyvinkin olla mahdollinen... Minun rahoilelni ainakin. :D

8:51 ip.  
Blogger Villasatu said...

Kävitkös vaihtamassa vaatteita jossain vaiheessa...

Kun tulit ulkoa ja riisuit kengät niin missä sen teit, käytitkö käsiä apuna?

Harmittavaa tuollainen... Sitä toimii automaattisesti niin että asioita ei aktiivisesti ajattele, mitään muistijälkiä ei jää...

8:58 ip.  
Anonymous Anonyymi said...

Mulla oli nuorempana tapana jotain ottaessani laittaa toista tilalle, esimerkiksi jääkaapista on löytynyt avaimet, mikrosta purkka jne...

9:40 ip.  
Anonymous Anonyymi said...

Minä pahoin pelkään, että tässä on käynyt niin, että olet laittanut ne setelit kotihousujesi vyötärökuminauhan ja vyötärösi väliin (minä tekisin juuri näin), olet sitten unohtanut asian, käynyt WC:ssä ja... Oletko katsonut viemäristä?

1:05 ap.  
Blogger Mari said...

kafkis: tää on se mitä pelkään. Olen katsonut pyttyyn mutten sentään haravoinut viemäreitä...

7:28 ap.  

Lähetä kommentti

<< Home